Site Loader

מחפשים להזמין טיול סנפלינג בנחל קומראן? נשמח לעזור! הנה מה שצריך לדעת לפני שמזמינים טיול סנפלינג בנחל קומראן.

נחל קומראן הוא מקום נפלא עם נופים נהדרים והרבה היסטוריה. ישנן למעלה מ-20 מערות, שרבות מהן שימשו במשך מאות שנים נזירים יהודים שחיו במקום. תוכלו לראות מבני מערות המתוארכים למאה הראשונה לספירה, כמו גם שרידי ביצורים שנבנו על ידי הצלבנים במהלך שלטונם על ירושלים בין השנים 1099 ל-1291 לספירה. ישנם גם מספר כפרים באתר, מה שאומר שהמבקרים יכולים ליהנות מאוכל מקומי טעים בזמן שהם כאן – רק הקפידו לפקוח עיניים לשלטים המוצבים בכל כפר המזהירים את המבקרים לא לגנוב דבר!

מה כדאי לדעת לפני שמזמינים טיול סנפלינג לנחל קומראן?

נחל קומראן הוא קניון במדבר יהודה בו שוכן יישוב עתיק בשם קומראן. הוא נחפר על ידי ארכיאולוגים במשך עשרות שנים, ועדיין ניתן לראות חלקים ממנו היום.

כדאי בהחלט להזמין טיול סנפלינג בנחל קומראן אם תרצו לראות כמה מהנופים הטובים ביותר של הקניון! אתם תגלשו בסנפלינג על חומות הקניון, כך שתקבלו פרספקטיבה ייחודית על כמה הוא באמת צר.

זה לא כמו טיולי סנפלינג אחרים שבהם הם פשוט לוקחים אותך למעלה ולמטה באיזה רכס הרים או משהו כזה – זה בעצם כמו להיות בתוך ספר. הדרך היחידה לקבל נוף מסוג זה היא מעל צוקים עם חבל מחובר לגוף שלך!

אם אתם מחפשים דרך מהנה ומרגשת לחקור את הנוף היפה של נחל קומראן, יש לנו את הטיול המושלם עבורכם.

נחל קומראן הוא ערוץ החותך עמוק לתוך צלע הגבעה הסלעית של הרי יהודה. אורכו כ-4 ק"מ ועובר מצפון לדרום. הנחל הזורם בו, נחל קומראן, הוא אחד המקומות הטובים בישראל לרדת ולהתלכלך בטבע. זהו גם אחד ממקומות הסנפלינג הפופולריים בישראל!

לנחל קומראן יש הרבה מסלולי הליכה שונים שייקחו אתכם מנוף מדהים אחד למשנהו, אבל אם אתם מחפשים משהו יותר הרפתקני מאשר לחקור חורבות עתיקות, טיול סנפלינג הוא מה שאתם צריכים! עם מדריך לצידך וקצת חבל בידך, אתה יכול לחוות עולם חדש לגמרי – עולם שבו הטבע שולט ושולט בו הדבר היחיד שחשוב הוא להגיע הכי גבוה שאפשר!

מה ניתן לראות בנחל קומראן?

אם אתם מעוניינים בטיול סנפלינג לנחל קומראן, יש לנו חדשות טובות עבורכם.

נחל קומראן הוא מקום יפה לבקר בו, וזה גם מקום טוב לתרגל את כישורי הסנפלינג. נהר זה עובר באזור, וישנן מספר בריכות שניתן לטפס אליהן. המים קרים, אבל לא קרים כמו חלק מהנהרות האחרים באזור.

ישנן מספר סיבות לכך שזהו מקום נהדר לסנפלינג:

קל להגיע מירושלים או מתל אביב. אתה יכול לקחת מונית או לנסוע בעצמך אם אתה יודע איך.

למרות שלא קשה מדי לטפס למים, ישנם חבלים מחוברים בכל בריכה כך שאנשים שאינם חזקים במיוחד יוכלו ליהנות מבלי לדאוג ליפול לאזורים מסוכנים סביבם.

המים עצמם צלולים כך שתוכלו לראות כל מיני דגים שוחים מתחתכם! זה גם מספיק עמוק שאם משהו היה קורה ומישהו נופל פנימה בטעות, הוא לא יהיה בסכנת טביעה כי הוא יוכל לשחות בחזרה נגד הזרם בקלות!

מדוע מומלץ להזמין טיול סנפלינג בנחל קומראן?

הדבר הראשון שצריך לדעת הוא שיש כמה דברים שיכולים לקרות במהלך הסנפלינג שלך. אתה עלול ליפול מהחבל ולהיפגע, או שאתה יכול להיות כל כך גבוה עד שאתה לא יכול לרדת בחזרה ללא עזרה (ואם זה יקרה, אל תדאג – אנחנו נוריד אותך בהקדם האפשרי) .

הדבר השני שצריך לדעת הוא שחשוב לכל המעורבים בסנפלינג להיות מודעים לסביבתם ולאיך הם מרגישים. אם מישהו מרגיש סחרחורת או בחילה, באחריותו ליידע את המדריך כדי שיוכל להתערב ולוודא שכולם ישארו בטוחים.

ולבסוף, חשוב לאנשים שיוצאים לטיול סנפלינג לראות רופא לפני שהם יוצאים. זה נכון במיוחד אם יש להם מצבים בריאותיים שעלולים להגביר את הסיכון שלהם ליפול מהחבל או להיפגע בכל דרך אחרת.

לפרטים נוספים :

https://ashdotextreme.co.il/%D7%9E%D7%A1%D7%9C%D7%95%D7%9C%D7%99-%D7%A1%D7%A0%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%92/%D7%A1%D7%A0%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%92-%D7%91%D7%A0%D7%97%D7%9C-%D7%A7%D7%95%D7%9E%D7%A8%D7%90%D7%9F/

Eugene Ross