Site Loader
טיולים לנוסע העצמאי

איך אתה יכול לתכנן טיול סולו לצפון איטליה מבלי להתפשר על ביטחונך?

אחרי שנתיים של שהייה בבית, המטייל החדש הבין שהוא רוצה לנסוע אחרת. הוא רוצה לנסוע לבד ליעדים שבחר, רוצה לנהל את הזמן שלו, והכי חשוב רוצה להיות מסוגל לנסוע ולנצל נסיעות מאורגנות. מאמר זה מתאר את היתרונות הרבים של נסיעה סולו ומדוע טיולים מאורגנים הופכים פופולריים יותר. תוכל להבין את הסיבות שאתה רוצה לנסוע. עבור מטיילים פוטנציאליים, השאלה הראשונה היא: איזה מידע יש לך לפני תכנון טיול עצמאי בצפון איטליה? אנו שמחים לענות על כל השאלות שלך.

מדוע לבחור בצפון איטליה לנסיעות עצמאיות?

כולם יודעים שגם טיול קצר בצפון איטליה יכול להיות קשה אם לא מתכננים מראש. צפון איטליה כבר לא יעד. זהו יעד שיש בו הרבה מקומות קסומים, אך הם רחוקים זה מזה. זו הסיבה שחשוב לתכנן את המסלול בקפידה.

אתה יכול לטוס לצפון איטליה ללא תכנון ו 'זרימה' על הקרקע עם המלצות מחברים. לחלופין, אתה יכול לשאול את פקידי הקבלה לאן המקומות הטובים ביותר ללכת ואת האורות הגבוהים. אמנם זה עשוי לעבוד עבור יעדים אחרים, אך סביר להניח שזה לא יעיל כשמדובר בצפון איטליה.

זה מהנה ומתגמל לתכנן טיול עצמאי בחו”ל, אבל זה גם זמן רב. אם אתה יכול למצוא אנשי מקצוע המתמחים בנסיעות עצמאיות, למה לא לתת להם לעזור לך?

מה עושה את זה כל כך חשוב לתכנן את הטיול שלך כאשר אתה נוסע לבד?

תוכל להגיע למקומות היפים ביותר על ידי ביצוע השלבים הבאים ולא תאבד זמן יקר בטיול שלך. חשוב לדעת מה הכי טוב למשפחה שלך ומה פחות. עכשיו אתה יודע לאן ללכת ברגל ואיפה לקנות. תוכלו לדעת מראש באיזה פארק יש את המוזיאונים והברים הטובים ביותר.

תכנון עצמאי מאפשר לך להשוות את העלויות של בתי מלון, טיסות ואטרקציות, כך שתוכל לבחור את האפשרות הטובה ביותר עבורך. חשוב גם לבחור את הקצב הטוב ביותר לטיול שלך.

מיהו מועמד מתאים לשירות תכנון נסיעות?

* למי שרוצה לחסוך זמן ולהכיר את היעד מבעוד מועד

* עבור אנשים המאמינים כי נסיעה לחו ל יקר ורוצים להבטיח שהם רואים מקומות שהם מעולם לא ראו לפני ומקומות שהם לא היו מבקרים אחרת.

* טיולים לנוסע העצמאי שנעשו בהתאמה אישית על ידי אנשי מקצוע ישראלים ואנשי מקצוע זרים המכירים את האזור.

* למי שרוצה אבטחה ברמה גבוהה.

* למי שמוכן לשלם את המחיר ולא ליפול על מלכודות תיירים

מהם המסלולים המומלצים ביותר למטיילים עצמאיים בצפון איטליה?

צפון איטליה: זהו סיור חינם שלוקח אותך לפירנצה, בדומו בפונטה וקיו. הוא כולל גם נסיעה לאורך כביש היין קיאנטי. תגיעו לסן ג 'ימיניאנו (סן ג' ימיניאנו), ותישארו במלון שהוזמן מראש. תוכלו לזכור את הגלידריה של סן ג ' מיניאנו במשך שנים רבות.

לטייל בלוקה לכנסייה המקומית ולעצור במגדל פיזה. מטיילים עצמאיים חייבים לבקר בסינקווה טרה סינק טרה, כמו גם באזור פארמה.

מה עושה את זה כל כך חשוב לתכנן את הטיול שלך כאשר אתה נוסע לבד?

חשוב לספור את ימי הרשת שלך (כלומר עליך לספור גם את הימים שאתה צריך לנסוע ליעד וממנו. שימו לב לימים. ימי חול, שבתון וחגים (כולל תאריכים וחגים) צור תיקיה המוקדשת לנייד או למחשב שלך וציין במה אתה מעוניין.

הצעד הראשון הוא לקבוע כללים. יהיה עליך להתחיל בהחלטה לאן אתה רוצה להגיע. ניתן לעשות זאת באמצעות אטרקציות, ביקורי משפחה או עם חברים. לאחר מיון תחומי העניין שלך, תוכל לקבוע סדרי עדיפויות ולסדר אותם לפי יום ומיקום גיאוגרפי.

שקול את אפשרויות הלינה שלך. האם אתה מחפש לנסוע למקום אחר בכל לילה או שאתה מעדיף לעשות מסע בין כוכבים? המשמעות היא שתחזור לאותו מקום בכל לילה.

אתה יכול למצוא דירות ומלונות AIRBNB. כדאי לקרוא בעיון את חוות הדעת של המטיילים ולאשר עם בעל הבית אם במטבחון יש מיקרוגל או מכונת קפה. הזמינו מקומות רק אם אתם משוכנעים.

ברגע שיש לך שלד במקום, אתה יכול לתכנן מה עליך לעשות בכל בוקר ומה לעשות אחר הצהריים. ישנן אפליקציות נסיעות רבות שיכולות לשמש מטיילים עצמאיים.

כדאי לשים לב למיקום הגיאוגרפי ולמרחקי הנסיעה שלך. יש תוכנית ב ' למקרה שמשהו ישתבש, במיוחד במקרה של מזג אוויר בלתי צפוי והפכפך (במיוחד גשם).אתה צריך לבדוק אם אתה צריך להזמין מראש כרטיסים או מקומות באטרקציות אתה רוצה לבקר. מומלץ להזמין מראש להזמין שולחן באחת המסעדות המומלצות אתה יכול להכניס כתובות וטלפונים לאפליקציית הניווט שלך. עבור אלה המתכננים מראש, הם נוטים יותר להצליח.

Eugene Ross