Site Loader

לגלות את מצרים העתיקה, ליהנות מספארי בבוצואנה או לגלות את הכפרים המקומיים של אפריקה הם רק חלק מהטיולים המדהימים הזמינים לבחירה.

אנשים רבים מקשרים את המילה 'ספארי' לתמונות של אריות ופילים – אבל יש עוד כל כך הרבה מה לחקור ביבשת המדהימה הזו! תנו לנו לסייע לכם בתכנון הטיול שלכם כך שתוכלו לחוות את כל מה שיש לו להציע!

מה מיוחד בספארי?


ספארי מציע הזדמנות שאין שניה לה להימלט מהטרחה היומיומית ולחקור מקומות רחוקים מהציוויליזציה, מוקפים בנוף מדהים ובבעלי חיים אקזוטיים. לא משנה תחומי העניין שלך, באפריקה יש ספארי שיתאים בצורה מושלמת.

ספארי בוצואנה מציע הזדמנויות שאין שני להן לראות פילים בסביבתם הטבעית, כמו גם מינים רבים אחרים של בעלי חיים. בנוסף, יש ספארי הליכה, טיולי מוקורו ופעילויות מרגשות אחרות.

מקום ספארי אידיאלי נוסף הוא שמורת מלה מאלה בטנזניה, הידועה בתצפיות תכופות של אריות. אתרי המורשת העולמית של אונסק"ו כוללים את גבעות קולו ומאטובו.

מה ניתן לראות בספארי?


ספארי באפריקה מספקים למבקרים הזדמנות ייחודית לצפות במגוון מינים. יעדי הספארי הפופולריים כוללים אריות, נמרים, פילים וקרנפים.

תלוי לאן אתה הולך בספארי שלך, אתה עשוי להיות עד לבעלי חיים אפריקאים אחרים כמו קודו, אימפלה וג'ירפה. מינים אלה נדירים להפליא ובוודאי יהפכו לאחת מחוויות הספארי הבלתי נשכחות ביותר שלכם.

חוויה מרגשת נוספת בספארי היא עדות לנדידת הגנו השנתית. במהלך תקופה זו, עדרים עצומים של בעלי חיים אלו נודדים מטנזניה לקניה בחיפוש אחר שטחי מרעה ירוקים יותר.

אירוע זה הוא אחת מתנועות חיות הבר היבשתיות הגדולות ביותר על פני כדור הארץ והוא מתרחש ברוב הפארקים של קניה. תיירים מתכננים את הספארי שלהם סביב האירוע הזה לחוויה שובת לב באמת.

מהם הטיולים הזמינים לאפריקה?


אפריקה היא יבשת ענקית המציעה חוויות חופשה רבות. ניתן לערוך סיורי ספארי, טיולים היסטוריים והרפתקאות תרבותיות בכל פינה.

ספארי יבשתי הם הדרך המהירה והנוחה ביותר לראות את אפריקה, בדרך כלל כולל תחבורה, לינה וארוחות. בנוסף, הם מגיעים עם מדריך טיולים שיכול לשמור אותך על המסלול ולהראות יותר ממה שיש ליבשת היפה הזו להציע.

נסיעה לאפריקה יכולה להיות בטוחה יחסית, אבל תמיד כדאי להתייעץ עם הרופא שלך לפני היציאה אם אתה זקוק לחיסונים או תרופות למניעת מלריה.

נסיעה לאפריקה יכולה להיות חוויה קצרה, כמו לראות את מפלי ויקטוריה בזמביה; או שזה יכול להיות מסע מורחב שמקיף מספר מדינות ותרבויות. מקייפטאון והאזורים הסובבים אותה לאוגנדה או רואנדה, או יציאה מהשביל המטופש לכמה מהמקומות הנידחים ביותר של אפריקה – Liberty Travel מציעה הרפתקאות מותאמות אישית ברחבי היבשת העצומה הזו.

לפרטים נוספים : https://safaricompany.co.il/

Eugene Ross