Site Loader

אם אתם מחפשים רכב חדש, בטח תהיתם מה עושה מכונית חסינת כדורים.

מכונית חסינת כדורים היא מכונית שנועדה לעמוד במספר סבבי ירי מבלי להיפגע – או לפחות מבלי להיפגע ללא תקנה. מכוניות חסינות כדורים עשויות בדרך כלל מפלדה ופלסטיק, מה שאומר שהן יכולות לעמוד בכל מיני כדורים ועדיין להישאר ביחד. אבל כמה זה עולה?

העלות של מכונית חסינת כדורים תלויה בכמה כדורי תחמושת היא מתוכננת לקחת – וכמה עולה להחליף את החלקים שניזוקים מהכדורים האלה. כמו כן, חשוב לשקול האם חברת ביטוח הרכב שלך תכסה נזקים כלשהם שנגרמו מכדורים או קליעים אחרים שנורו לעברה בזמן שאתה נוהג. הדרך הטובה ביותר לברר אם ספק הביטוח שלך יכסה את העלויות הללו היא להתקשר אליהם ולשאול!

אמנם אפשר למצוא מכוניות חסינות כדורים בכל טווחי המחירים השונים, אבל רכבי שטח בנויים לרוב עם סוג זה של חומר הגנה מכיוון שהם נוטים להיות יקרים יותר ממכוניות או מיניוואנים ללא הגנה חסינת כדורים (אם כי בחלק מהדגמים היוקרתיים מותקן שריון כלשהו ).

כמה כדורים יכולה לסבול מכונית חסינת כדורים?

מכונית חסינת כדורים היא רכב אשר נבנה כדי לעמוד במספר רב של כדורים. מכוניות חסינות כדורים יכולות לשמש שוטרים, אנשי צבא ואזרחים שרוצים לשמור על בטיחות משפחתם. מכוניות חסינות כדורים בטוחות הרבה יותר ממכוניות רגילות בתאונה מכיוון שהן יכולות לעמוד בפני יותר נזקים לפני שהיא מגיעה לתא הנוסעים.

המחיר של מכונית חסינת כדורים תלוי בכמה שכבות שריון יש לה. ככל שיותר שכבות, כך המכונית תהיה יקרה יותר. המחיר הממוצע של רכב שטח חסין כדורים נע בין 30,000 ל-50,000 דולר.

נכון לעכשיו אין חוקים פדרליים המחייבים יצרניות רכב לבצע שינויים בטיחותיים בכלי רכב לפני שהם יוצאים למכירה, כך שאין ערובה שתוכל לשים את היד על אחד אם אתה רוצה אותו מספיק! עם זאת, במדינות רבות יש חוקים המחייבים מיצרניות רכב לבצע שינויים מסוימים בעת מכירת מכוניות חדשות בגבולותיהן – כך שאם יש חקיקה במדינתך המחייבת חגורות בטיחות לכל כלי הרכב הנמכרים בגבולותיה (או אפילו רק נוסעים בוגרים), אז רוב הסיכויים ש לפחות כמה סוכנויות מקומיות יציעו אותן כאופציות בדגמים החדשים שלהן.

מכוניות חסינות כדורים הן מציאות, והן כבר לא רק לעשירים. הטכנולוגיה עברה כברת דרך מאז שראית לראשונה סרט עם ארנולד שוורצנגר בו.

בעוד שביטוח רכב חסין כדורים הוא קצת יותר יקר מביטוח רכב רגיל, הוא עדיין די סביר. ואם אתה רוצה לשים את היד על אחד, אין בעיה! אתה רק צריך לדעת כמה זה עולה ואיפה למצוא מכוניות חסינות כדורים למכירה.

ראשית, בואו נדבר על המחיר של קניית מכוניות חסינות כדורים. מכוניות חסינות כדורים בדרך כלל יקרות יותר ממכוניות רגילות מכיוון שהן עולות יותר כסף להפקה. למעשה, יש חברה אחת שמרוויחה כדורים בשווי מיליון דולר בכל חודש! זו הסיבה שהמחירים שלהם כל כך גבוהים!

האם אוכל להשיג מכונית חסינת כדורים?

מכוניות חסינות כדורים אינן מיועדות רק לעשירים או למפורסמים. הם מיועדים לכולם – אפילו לך!

מכונית חסינת כדורים היא השקעה שיכולה להגן עליך, על משפחתך ועל חבריך מפני פגיעה בתאונת דרכים. ולא רק אדם אחד מרוויח ממכונית חסינת כדורים; זה כולנו!

ניתן לרכוש מכוניות חסינות כדורים דרך אפיקים רבים ושונים. ניתן לקבל רכב חדש או משומש שנבדק על ידי מומחה ובוצע חסין כדורים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת כמו ציפוי שריון. אתה יכול גם לרכוש משאית משוריינת כדי להעביר כסף או חפצי ערך אחרים ברחבי העיר, כך שלעולם לא תיתפס ללא הגנה בעת הצורך ביותר.

ישנם יתרונות רבים להחזיק רכב חסין כדורים בנכס שלך:

  • זה ישמור עליך מפני נזק שנגרם על ידי כדורים שננעצו בקירות הבית או המשרד שלך.
  • הוא יגן מפני אסונות טבע כמו שריפות, שיטפונות, סופות טורנדו, רעידות אדמה, פגיעות ברק והתקפות טרור (רק כדי להזכיר כמה).
  • זה ישמור על בטיחות המשפחה שלך בזמן שהם ישנים בלילה בידיעה שהבית שלהם מוגן על ידי שומרים חמושים 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע עד להודעה חדשה (הם אפילו יוכלו לשלוח הודעות טקסט אם יש.

לפרטים נוספים : https://www.mitsuyosi.co.il/%D7%9E%D7%9E%D7%95%D7%92%D7%A0%D7%99-%D7%99%D7%A8%D7%99-2/

Eugene Ross